venerdì, Aprile 19, 2024
5.2 C
Milano

Fondatori: Gilberto Oneto, Leonardo Facco, Gianluca Marchi

La grecia, la baraca europea e el schema ponzi per tuti

Da leggere

Charles Ponzidi ALBERTO VENEZIANO

La U.R.S.E. Unione Repubbliche Socialiste Europee la à un unico imperativo: salvar se stessa, la propria unità e indivisibilità, quindi no perder gnanca un tochetin infimo come la Grecia, ansi aumentar el numero de soci se posibie slargando la clientela.
 
L’equivoco de fondo nea valutasion dei fati el nase parchè la gente la sente parlar de “Europa” e la se imagina i europei nel so complesso, la gente, el popolo. Gnente de pì sbaglià. La  U.R.S.E. la è costituida da migliaia, non da milioni de persone, esatamente come a suo tempo la nomenclatura del U.R.S.S. Se trata de un consorsio de governanti e burocrati dediti ai SO afari, fra cui no ghe n’è gnanca pì spasio par conceti obsoleti come “capitalismo” e “libero mercato” ma solo par el conceto de “gestione”.
 
La gestione, el core business dea U.R.S.E. l’è costituio da un gigantesco SCHEMA DI PONZI (vedi) co cui i gestori del sistema i arraffa el pì posibie par se stesi e par i so soci. Nel novero dei “soci” i è conpresi anca tuti quei “citadini” indispensabili fornitori de consenso che a rotasion i usufruise de qualche contributo. La gestion del sistema redistributivo la è estremamente sofisticata e attenta in modo da mantegner el consenso nei livelli ottimali par tirar avanti. 
 
Un altro equivoco el nase dal fato che nea question vien inseridi, strumentalmente, i nazionalismi fasendo creder che, par esenpio, “i tedeschi sfruta i greci” o “i greci i à imbroià tuti”, stupidade, i schemi de Ponzi no i varda ae nazionalità: I gestori i estorce soldi a chi li à, e li à fati lavorando, par darli a se stessi e ai so soci parasiti e che i sia grechi tedeschi o italiani no canbia, tuto xe trasversale.  
 
Fregandosene, leteralmente, dea produsion de ricchessa, atività che no i conose minimaente, no avendo creatività né cultura da meter in canpo, i gestori i à però na idea ben ciara in testa: nonostante la gestion la sia acurata tuti  i “schemi de Ponzi”, prima o dopo i crola.  Bisogna quindi  far presto, arafar el più posibie e acelerar le operazioni de arraffo man man che la resa dei conti se avicina.
 
La Grecia la podarie eser l’incidente che fa cascar la baràca, quindi bisogna “mandar avanti” a ogni costo la emergensa. Al masimo, el referendum podea aver valore se el ghe avese confermà un piano preciso come quel da 84 miliardi che se prospeta ades, ma con na riceta del genere la risposta del popolo la sarie stata sicuramente contraria e più vincolante per cui Tsipras, da bravo socialista, l’à preferio far esprimer la “volontà del popolo greco” su un quesito generico quindi, avendo na risposta generica, poder decider lu in barba a tuti i referendum.
 
Da che parte staeo Tsipras? I “Gestori” i ghe garantise na sicuresa, na scorta, da viver el resto dea so vita in agiatessa, lu e i so parenti, e el popolo greco cosa ghe garantiseo?

Correlati

1 COMMENT

  1. Era ora che la U.R.S.E si decidesse a mettere ordine nel sistema che affligge tutti i popoli in special modo quelli Latini che godono di ecessiva libertà nell’affondare le mani da parte del sistema politico nel calderone finanziario del Paese. Dopo la Grecia tocca all’Italia, un altro campione di onestà Politica nel prosciugare le risorse della Nazione come un pallone pronto a scoppiare, paragonabile ad una banda di ladri dove chi ruba gestisce anche la Giustizia, l’Informazione, l’Amministrazione, le Istituzioni, ecc., dando l’impressione che la colpa é dei cittadini che non si lasciano maggiormente derubare, con il bene placido del Credo filosofico il quale invita a pregare per soffrire meno, dove la Giustizia non é di questo mondo.
    Anthony Ceresa.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Articoli recenti